چه عواملی در قیمت سوله موثر است؟ - جهان سوله
نوشته شده توسط : مهندس جامی

در قیمت سوله تمام شده و آماده بهره برداری موارد زیر دخیل است:

 

زمین محل اجرای سوله 

زمین و نوع تراکم خاک و شیب آن و حتی شمالی , جنوبی بودن آن و جهت شرقی و غربی در بسیاری از پروژه ها حتی طول زمین نیز با در نظر گرفتن موارد بالا به دلیل حجم خاک برداری و میزان شیب زمین و مقدار خاک ریزی بسیار حائز اهمیت است به زبان ساده تر برای اجرای سوله طول و عرض سوله و طول و عرض زمین و شیب آن و مقدار خاک برداری و خاک ریزی در قیمت تمام شده سوله تاثیر زیادی دارد بنابراین انتخاب زمین با در نظر گرفتن موارد بالا در قیمت سوله تاثیر زیادی دارد.

 

میزان تراکم خاک

در این قسمت به میزان حجم فنداسیون در انواع تراکم خاک پی خواهیم برد چراکه در زمین هایی که تراکم خاک کمتر و به زبان ساده سست تر است جهت جلوگیری از حوادث ناشی از زلزله و نشست سازه نیاز به فنداسیون با ابعاد بیشتر و آلموتور بندی قوی تر میباشد. در سازه هایی که به صورت استاندارد های ساخت وساز اجرا میگردد در زمین هایی با تراکم خاک کم و نباتی کل حجم خاک تخلیه و به صورت لایه به لایه خاکریزی و توسط ماشین آلات راه سازی به تراکم مورد نیاز رسیده و بستر سازی جهت مراحل بعدی انجام میشود.

 

قیمت سوله

در مرحله سوم نسبت نوع ساخت سوله با وزن تمام شده آن متفیر است. چراکه ساخت سوله به دلایل متعددی در وزن های متغیری ساخته میشود بنابراین با در نطر گرفتن مواردی که به آن اشاره خواهیم کرد میتوان به دلایل اختلاف وزن ساخت سوله پی برد که از آن جمله محل اجرای سوله میباشد. محل اجرای سوله به علت محاسبات بار برف و زلزله و میزان وزش باد در تمامی دنیا متغیر است. مثلا مناطقی که بارش برف دارد به دلیل تحمل وزن بارش برف روی سقف سازه قاعدتا سوله سنگین تر ساخته شده و در مناطق گرمسیر که عمدتا بارش برفی وجود ندارد امکان ساخت سوله با وزن بسیار سبک تری امکان پذیر است.

 

سوله سازی در اصفهان و همینطور اقصی نقاط کشور تخصص ماست. ساخت سوله سبک ، سوله دست دوم ، سوله خرپایی و ...

قیمت سوله خود را از ما بخواهید.

 

مراحل ساخت سوله اصفهان در جهان سوله





:: برچسب‌ها: سوله , ساخت سوله , سوله دست دوم , قیمت سوله , سوله سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: